logo

Termeni si conditii

1. Datele furnizorului
Numele firmei : CHANCE CLINIC MED SRL 
Adresa : Strada Maria Apostol, Nr. 38 Runcu, Gorj
Nr. Reg. Com.: J18/1392/2021 
CUI: RO45398136

2. Condiții generale
Prezentul document reglementează condițiile în care puteți beneficia de serviciile pe care le
oferim. Prin realizarea unei rezervări sau prin beneficierea de serviciile pe care le oferim, vă
exprimați acceptul cu privire la conținutul acestor termeni și condiții.

3. Serviciile oferite de Furnizor includ:
– Cazare
– Restaurant
– Bar
– Alte servicii (activități și zone de relaxare)

Pensiunea Pink House din statiunea turistica Runcu își propune să vă răsfețe cât mai mult cu toate condțiile necesare unui sejur de vis. Chiar dacă suntem la început de drum, ne dorim ca fiecare client al nostru să fie tratat mai bine decât și-ar putea închipui, tocmai din acest motiv vă punem la dispoziție o cazare modernă cu un restaurant în care, chef bucatarul nostru va concepe cele mai gustoase preparate din bucătăria modernă cât și cea tradițională. Și pentru că ne dorim ca totul sa fie la superlativ pentru clienții noștri, vă stăm la dispoziție cu Bar&Lounge, Ponton privat cu un heleșteu care adăpostește păstravi sălbatici, terasa de pe ponton acompaniată de râul Jaleș care trece prin curtea pensiunii, o va anima cu un sentiment de deplină relaxare. Vă așteptăm cu cel mai mare drag și vă promitem o experiență unică ale momentelor petrecute alături de noi la Pensiunea Pink House.

Cazarea
Check-in
Accesul pe proprietate este permis începând cu ora 14:00 a primei zile de cazare.
Check-in-ul se va realiza doar pe baza unui act de identitate: carte de identitate, un pașaport sau
permis de conducere. În absența unui document de identitate, rezervarea va fi anulată, iar accesul
de proprietate nu va fi permis, Pink House neasumându-și nicio responsabilitate pentru
eventualele prejudicii astfel suferite.
După orele 23:59 nu mai este posibilă efectuarea check-in-ului, camera rezervată urmând a fi

disponibilă abia a doua zi începând cu orele 08:00.

La cazare vei primi o cheie pentru camera ta. Te rugăm să ai
grijă de ele sau poți alege să le lași în grija noastră dacă pleci în drumeție. În cazul în care cheia
va fi pierduta sau deteriorata, costurile de înlocuire pe care va trebui să le suportați și pe care vi le asumați, sunt următoarele :
200 lei pentru fiecare cheie de la camera

Check-out
Eliberarea camerei se face până la ora 12:00.

În incinta proprietății, nu există: acces pentru scaun cu rotile, spălătorie rufe.

În toate camerele și restaurant avem televizoare și apartamentele sunt echipate cu mini-bar(frigider).

Mesele
Micul dejun este inclus în pachetul de cazare achiziționat de Client si este servit sub forma de Bufet suedez.

Este interzis consumul pe proprietate a alimentelor procurate din afara resortului Pink House.
Nu servim băuturi alcoolice persoanelor care nu au împlinit 18 ani.
Accesul cu băuturi din exterior este strict interzis în incinta Pink House.

CONFIRMAREA ȘI MODIFICAREA REZERVĂRILOR

Orice rezervare efectuată de către Client se consideră confirmată și produce efecte juridice doar
după ce aceasta a fost confirmată de către Pink House printr-un email transmis Clientului sau dupa un apel telefonic și doar dacă s-a efectuat în mod valid plata prețului integral prin intermediul site-ului web sau prin alte modalitati (telefonic, etc).
Dupa efectuarea lor, rezervarile nu se pot modifica decat cu acordul expres al Pink House.
Solicitarile de modificare a rezervarilor care nu au fost aprobate de catre Pink House nu dau
dreptul Clientului la restituirea partiala sau integrala a pretului achitat.

Toate rezervările depind de disponibilitatea de cazare.

Pink House își rezervă dreptul de a refuză orice rezervare, fără restricții, fără despăgubiri, în
mod discreționar, înainte ca aceasta să fie confirmată.
Pink House își rezervă dreptul ca din motive justificate să anuleze orice rezervare, cu obligația
restituirii sumelor achitate în avans, clientul neavând dreptul de a formula niciun fel de pretenție
sau solicitare de reparare a vreunui prejudiciu astfel suferit de către Pink House.
Dacă Clientul nu se prezintă la data sosirii stipulată în rezervare, acesta nu este îndreptățit la
restituirea sumei achitate în avans.
Nu se vor restitui sumele aferente serviciilor neutilizate sau a serviciilor rezervate, dar
nesolicitate, sau modificate, de pe răstimpul sejurului Clientului (cazare, mic dejun, etc).
Dacă un Client alege sa elibereze camera anterior termenului stipulat în rezervare, Pink House
nu are obligația să restituie parțial prețul achitat.
Pink House nu va restitui banii achitați pentru rezervările efectuate și confirmate, acestea fiind
nerambursabile.

4. Modalități de plată, garanții
Toate plățile care nu s-au făcut online în avans, se vor face în numerar la momentul check-in-ului
sau cu unul dintre cardurile Mastercard sau Visa. Plata cu carduri de tip American Express,
Diners Club, alte tipuri de carduri, cecuri sau tichete de vacanță nu este posibilă.
În cazul în care identitatea titularului de card utilizat pentru plata este diferită de a persoanei care
figureaza ca deținătoare a rezervării în sistemul nostru, este necesară și obligatorie prezentarea
actului de identitate al deținătorului cardului utilizat. În caz contrar, plata se va putea realiza
exclusiv în numerar sau cu un card al deținătorului rezervării.
Pentru orice plată efectuată la Pink House se va elibera bon fiscal pe care sunteți obligați să îl
păstrați până la părăsirea proprietății. La cerere, se vor elibera facturi fiscale pentru sumele
achitate către Pink House.

Plățile către Pink House pentru serviciile de cazare se pot face doar cu cardul de debit/credit.
Carduri de credit acceptate: Visa, MasterCard.
Cheltuielile aferente oricărei modalităţi de plată vor fi responsabilitatea Clientului.

5. Animale de companie
Animalele de companie nu sunt acceptate în incinta Pink House.

6. Interdicții și responsabilități

Nerespectarea regulilor Pink House menționate în prezentul document sau care au fost aduse la
cunoștință clientului prin alte modalități, sau săvârșirea oricăror fapte care pot afecta siguranța și
securitatea Clientului, a altor oaspeți sau a bunurilor acestora, a personalului sau colaboratorilor
Pink House sau a bunurilor din resort dă dreptul Pink House să anuleze de îndată rezervarea
Clientului și să ceară părăsirea de către acesta a resortului.
Sunt interzise de asemenea următoarele activități în incinta resortului Pink House:
a) scoaterea obiectelor din camere în afara lor;
b) consumul excesiv de alcool sau consumul de droguri;
c) folosirea unor sisteme audio proprii (inclusiv boxe portabile, volumul mare la telefon
etc.);
d) utilizarea unor drone sau aparatură profesională foto/video.
Orice ședințe foto/video în cadrul resortului se vor efectua doar cu acordul prealabil, exprimat în
scris al Pink House.

Filosofia Pink House este de a respecta și îmbrățișa natura. Cu toate acestea, accesul cu
animale de companie în incinta Pink House este strict interzis, având în vedere toate
aspectele semnalate prin prezentele termeni și condiții. Fumatul este interzis pe
proprietatea Raven’s Nest, cu excepția locurilor special amenajate pentru fumat. Fumatul în
interiorul căsuțelor sau la o distanță de mai puțin de 10 m de oricare dintre acestea sau aruncarea
țigărilor, a mucurilor ori a gunoaielor în alte locații decât cele special amenajate se sancționează
conform legii și cu încetarea dreptului de ședere.
Suplimentar, vă atragem atenția că nerespectarea acestor obligații poate constitui contravenție și
va fi de asemenea sancționată de organismele competente.

Pink House își asumă răspunderea faţă de orice daune cauzate Clientului, care au loc în
interiorul resortului, în mod direct din culpa sa sau a angajaţilor săi și se obligă să repare
prejudiciul astfel suferit și dovedit.
Pink House nu va răspunde pentru niciun prejudiciu actual, eventual sau viitor care nu s-a
produs din culpa sa exclusivă.
Pink House nu răspunde pentru daunele, vătămările intervenite în aceste spaţii sau dacă sunt
încălcate avertismentele și recomandările afișate de către unitatea de cazare.

Clientul este obligat să anunţe imediat Pink House despre orice daună intervenită și să ofere
toate datele necesare care pot clarifica circumstanţele producerii evenimentului de daună, sau
care sunt eventual necesare întocmirii procesului-verbal ale poliţiei/procedurilor poliţiei.
Fiecare Client este responsabil pentru lucrurile personale atâta timp cât acestea se află în posesia
și sub supravegherea sa (inclusiv în camerele destinate cazarii). Pink House va fi răspunzător
pentru obiecte de valoare, titluri de valoare şi numerar numai în cazul în care le-a preluat în mod
specific pentru păstrare sau dauna s-a realizat din motive pentru care, conform regulilor generale,
este responsabil. În acest caz dovedirea cade în obligația Clientului.

7. Garanţii referitoare la cazare
În cazul în care nu ne putem îndeplini serviciile stipulate în Contract, din culpa noastră (ex.
supra-rezervare, probleme temporare de funcţionare, etc.) Pink House va returna Clientului
suma aferentă serviciilor de care nu a beneficiat;
Pink House nu își asumă responsabilitatea pentru alte cheltuieli sau situații derivate din
anularea rezervarii de către unitatea de cazare.
În cazul în care Clientul nu respectă obligaţia de a achita contravaloarea serviciilor achiziționate
în timpul sejurului, de care a beneficiat, sau pe care le-a comandat, dar nu a beneficiat de ele,
Furnizorul are dreptul de a reține ca și garanție temporară obiectele personale ale Clientului, pe
care le-a adus în unitatea de cazare, conform prevederilor Codului Civil.

8. Forţă majoră
Acea cauză sau circumstanţă (de exemplu: război, incendiu, inundaţie, condiţii meteorologice
adverse, pană de curent, grevă) a cărei interveniri partea contractantă nu o poate controla (forţă
majoră), exonerează oricare dintre părţi de obligaţiile provenite în urma contractului, până când
aceste cauze sau circumstanţe se menţin.
Părţile convin să ia toate măsurile necesare ca să reducă la minimum posibilitatea apariţiei
acestor cauze și circumstanţe, și să remedieze, în cel mai scurt timp, daunele sau întârzierile
survenite în urma acestora.
Părțile califică drept caz de forță majoră orice eveniment extern care duce la imposibilitatea de funcționare deplină sau parțială a resortului, incluzând, dar fără a se limita la fenomene meteorologice extreme, inundații, revolte, epidemii sau pandemii, război, orice măsuri ale autorităților locale sau centrale care interzic sau limitează funcționarea resortului. Sunt asimilate cazului de forță majoră și adoptarea unor măsuri administrative locale sau naționale sau intrarea în vigoare a unor norme legale care fac

imposibilă sau excesiv de oneroasă prestarea serviciilor asumate de către Pink House,
incluzând dar fără a se limita la restricții semnificative de funcționare a unităților de cazare,
imposibilitatea de furnizare a serviciilor de tip bar și/sau restaurant etc.

9. Modificarea termenilor și condițiilor
Ne rezervăm dreptul de a modifica, schimba sau actualiza prezenții termeni și condiții oricând,
fără notificare prealabilă. Vă recomandăm să verificați în mod regulat prezentul document pentru
a lua la cunoștință de eventualele schimbări. Modificările vor avea efect în termen de o zi după
publicarea acestora pe site, fără notificare prealabilă. Prin folosirea serviciilor noastre fără
obiecțiuni exprese, vă dați acordul cu privire la noile modificări

ro_RORomanian
Se încarcă...